Älskar

♥dag!
Vilken härlig dag me tanke på vilket toppen väder de är..
Luleå visar sej från sin allra bästa sida, solen skiner å folk är glada..
Jag å Noah va på en lång å härlig promenad..De va fullt me folk ute på isen..Å åtminstone varannan person man stötte på fick man ett leende av :)
Små tanter å gubbar som gick hand i hand..En tant stod å ritade små hjärtan längsvägen me sin gåstav medans gubben stod å titta på å höll om henne...Gulligt!!
Å när jag gick där i solen kändes allt bara så skönt! Gick me min vagn så stolt å kände bara lycka när jag såg Noahs lilla näsa sticka ut under täcket..
De enda som fattades vid min sida de va min stora kärlek!! Som jag ibland känner att jag ger alldeless för lite kred till..(Så ida får jag berömma honom lite extra ;))
Han säger ibland att jag är en hackkyckling å visst kan jag hålla me, ibland gör jag de utan att tänka på de..
Säger saker som:
- gör sååå INTE så!!!
- hämta de, gör de, köp de, fixa de, gör nånting...
osv....osv...
De är så lätt hänt att de blir så i vardan, jag är sån tyvärr :S
Men samtidigt påminner jag honom ganska ofta om hur snygg han är, hur sexig jag tycker han är å hur mycket jag älskar honom..Å vilken bra pappa han är! Å jag älskar å puss på honom ;)
Men samtidigt ska man inte överdriva me eller förbruka orden:
- Jag älskar dej!
Jag tycker inte man ska använda dom för ofta, absolut inte varje dag! Hör man de för ofta har den inte lika stor betydelse, hör man de då å då uppskattar man de mer å man blir glad av att höra de:)..

Så en da som denna är jag kär, lycklig, tokig å galen å känner att just mitt liv är underbart!!!
Älskar Rickard
Älaskar Noah
Älskar min familj
Älskar mina vänner

Ha en bra alla ♥ns dag!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0