Fixing

Vart på nagelfix ida!
Hos Josefin =(länk te hennes blogg där man ser fler naglar hon gjort)
Jag är nöjd men bara lite ovan ännu å ha så långa naglar, men man vänjer sej nog ganska snabbt :)

Sen har jag inte bestämt mej ännu om långa naglar är riktigt jag men ska ha dom här å se hur jag trivs..
Fint är de iaf absolut!
Sen kan man ju alltid korta av dom lite om jag så känner för de...men neee ska inte ;)
= ett försök till en fin bild på naglarna plus rosen jag fick igår av Rickard ;)

Så mycke annat har inte hänt ida faktiskt å är för trött för att orka rota omkring i huvudet på annat å skriva om så får bli kort å gott ikväll...

Hejs!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men se där, nästan lika fina som mina egna naglar ;) Har provat grekisk pytt nu, det var helt fantastiskt gott och en riktig succé! :)

2010-02-15 @ 21:33:01
URL: http://glittertiara.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är inte den bästa på att måla människor, men har jag ett foto att utgå från så är jag inte nöjd förens det är perfekt. Måste ta med mina vattenfärger från Armas först. Jag ska fundera på det :)

2010-02-16 @ 10:06:10
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0