Lekar i snön!

Ida är Rickard ledig så vi har varit ute på en promenad hela lilla familjen..
Riktigt mysigt väder även om de blåser å snöar lite men va som skönt!

I 3 timmar va vi ute å lekte :)

Rickard tyckte nog de va lite extra kul ;)
Jag fick oxå mej en flygtur ut i snön några gånger när han höll på..men de är roligt! Man ska ha barnasinnet kvar! :D
De enda han saknade de va Anna..
Han ville nämligen ha nån å snödränka riktigt rejält, haha!

Vi såg folk som spelade hockey ute på isbanan å då blev vi riktigt sugna på att åka skritskor!
Så reslutatet blev att vi for på Stadium å hittade oss ett varsit par Reebok skritskor, dom va förvånadsvärt billiga!

Så imon ska vi premiär testa dom! Får se hur bra jag kan stå upp eller om de blir bambi på hal is :)
Ska absolut ta me kameran å dokumentera hur de går för oss..
Ska bli kul, va väl sådär 6-7 år sen man stod på ett par skritskor...spännande ;)

Vi unnade oss även en lunch på Exotic, de va gott kan jag ju tala om!! mums, mums :)
Så nu är jag mätt å trött..
Å kväll kanske man skulle hyra en Johan Falk film eller nått är som sugen, orkar inte vänta på att dom ska visa resten på 4an vilket dom ska göra först efter OS!
På tal om OS, hejjaaaaa SUOMI!! (i hockey)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0