Pappa

Igår fyllde min pappa år! Min underbara lilla pappa!
Grattis pappa på 61årsdagen ♥
Pappa han är bäst!
Han finns alltid där som en trygghet för hela familjen, han är den lugna som tar hand om oss om nånting händer..Undrat många gånger hur de skulle gått för alla oss om han inte vart där!
Han är den man ringer till om nått känns jobbigt..Han är den jag ringer till om jag känner att jag inte klarar av nånting å behöver hjälp..han är den jag många gånger ringt å gråtit till när livet bara kännts svårt!
En tid va vi ett team, ett ritkigt bra team..9-10 timmar om dan jobbade vi ihop, de funkade hur bra som helst..Vi hjälpte varann å vi sammarbetade bra..han gjorde sin grejj å ja min, allt för att underlätta för varann..Tror inte man skulle stå ut me vem som helst varje da i 3 år i så många timmar om dan vi vi klara de..Inte ofta vi grälade, kan faktiskt inte komma på en endast gång, men vet ju att de säkert hände..
Jag jobbade hårt, ville göra min pappa stolt! ville gör allt för att han skulle slippa ta allt ansvar, ville göra allt för att göra saker lite lättare för honom..
Jag tror jag  lyckades, jag tror min pappa är stolt över mej!
Älskar dej pappa♥
När jag kommer hem ska du få en stor kram å en fet puss på kinden :D


Vet att många andra uppskattar honom oxå väldigt mycke, om inte annat så för hans goda mat ;)



Kommentarer
Postat av: syrran

Jo!Våran pappa är bäst ! <3<3<3

2010-02-12 @ 19:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0