Roligt man kan ha!

Va roligt, hade fått mail från pixbox igår hade helt glömt bort att jag ägde en sån sida oxå..Så gick in där å kika å där fanns ju alla dom där gamla bilderna som jag inte längre har kvar eftersom att min data pajjade för sådär 2 år sen..
Så nu kan jag ta alla bilder från pixbox å spara dom! :)
De va kul å kolla egenom bilderna men samtidigt inte..För mina tankar va typ:
- har jag verkligen varit sådär smal!!:O
Tydligen så har jag de..hehe jaja..ung, vacker å smal har man nångågn varit ;) tsss haha..
Kul å se gamla bilder å tänka tebax te dagarna dom tagits..Hojja va roligt man haft :)
Haha som denna snygga bild på mej å syrran :)
Måste va somman 2007, i Torneå va vi..
De roliga me den kvällen va att vi hade åkt te torneå för att gå ut där men så helt plötsligt blev vi jätte kievari sugan så vi tog en taxi å åkte te kievari ist..haha! Så onödigt ;)

Usch kallt ida igen :(
Jag vill gå på stan, settt 3 snygga plagg på Gina som jag vill ha..Kanske går på stan imon då Rickard är hemma så får Noah stanna hemma me honom..Verkligen jätte jobbigt å ha me vagnen när man ska shoppa..Trångt överallt, spec på Gina..Å sen så kan man inte riktigt prova nånting heller..Inte vågar jag lämna Noah utanför nån kanske tar honom!!! är seriöst rädd för de, lämnar honom aldrig ur siktet finns ju så mycke galna männsikor så man vet aldrig!

Så nu får ni njuta av ännu en bil av min sötunge!
Hoppas ni inte blir less honom! ;)


Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

hördu, vacker är du fortfarande!

2010-02-04 @ 11:33:14
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: tintti

niin oot aian yhtä nätti ja söpö. 1 <3 u syster. Ihana kuva Noahasta<3

2010-02-04 @ 12:16:23
Postat av: lisa toolanen

Hoja vad söt bild på lillplutten!! =)

Å Sussa du är jätte fin, tänk att du har nyss fått barn, det e ju ingenting...du e jätte duktig som tränar och "äter rätt"

Mer kredd till dig!! U go girl! =)

2010-02-05 @ 09:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0