Ute på hal is

Så ida va vi ute på hal is å provade skrillorna..
Gick väl si sådär, kändes ganska konstigt å väldigt ovant..Balansen va väl inte den bästa heller ;)..
Men såhär kul hade jag!!

TUR att jag hade vagnen å stödja mej på annars hade de nog inte gått alls..hehe..
Va kul å prova iaf..
Tyvärr va vi bara en jätte kort stund ute för de va så kallt, så kändes inte bra å å Noah ute för länge..
Nojig mamma som jag är så tror jag alltid att han inte ska kunna andas, att han fryser är för varm å jaaa allt möjligt annat  ;p..Får göra ett nytt försök när de är lite varmare..

Knäppt massa söta bilder på min underbara sötnos
Han är ju bara för fin!!!

Måste framkalla nån av dessa å göra till en tavla..
Va ganska svårt å få till en bra bild, han vill alltid blunda när blixten kommer..Men av sådär 50bilder så fanns de några riktigt söta :)

Förresten kan nån vara snäll å ge mej en Ymer?
Skulle uppskattas ;)

Kram å heeej!!


Kommentarer
Postat av: Nina

vilka fina bilder!

2010-02-10 @ 21:32:09
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: tintti

On se Noah niin söpö pentu että<3<3

2010-02-11 @ 07:07:17
Postat av: josefin

söt kille ni har =)

2010-02-11 @ 11:02:30
Postat av: Tess

Jätte fina bilder på sötaste killen i stan:)

2010-02-11 @ 18:40:25
Postat av: Tess

Glömde säja att du är då för söt:) Rickard med!!

2010-02-11 @ 18:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0