Time goes by

Tiden går för fort!
Min lilla baby bara växer å växer..Nu håller han på å få sin första lilla tand..En liten mini mini tand som just kommit fram till ytan..Fick tårar i ögonen igår när jag såg den, seriöst alltså!
Först blev jag som lite stolt men sen blev jag lessen..Vet inte riktigt varför, men tror de va mest för att nu känns de verkligen som att babytiden är över..
Noah är redan så stor, å större blir han för varje dag som går..Min lilla♥
Vart tar tiden vägen? Hojja min baby :S
Men samtidgt är de riktigt kul å se hans små tricks som han har för sej vare dag, hela tiden lär han sej nått nytt å är hur charmig å go som helst :)
Å alltid efter vi kommer hem från Ötå så har Amla lärt honom nå nya tricks :)
För 2 månader sen så började han spotta å drägla efter att Alma gjorde de
För 1 månad sen så började han skrika, inte gråt skrika utan bus skrika..Skriker för att de är kul å höra sin egen röst..Oxå bus som Alma lärt honom ;)
Å nu de senaste, sträcka ut tungan, han gör de heeeela tiden å de gjorde Alma oxå nu när vi va till Ötå..




Dom är smart dom där små, dom lär sej av varann..
Å jag ser nu när jag gör miner te Noha att han studerar mej å försöker göra likadant..
Å vissa ljud oxå ex så kan han låta som en häst när jag gör judet först ni vet: iiiiiihaaahaaa!! :)

Ja ungar är allt härliga!
Dags å börja planera in när Noah ska få ett syskon...
Fast de har jag iofs redan planerat ;)



Kommentarer
Postat av: Nadja

Tiden går verkligen fort.. Och eran lilla Noah är så sjukt söt!! Vilken snygging han kommer att bli ;)

2010-02-26 @ 12:08:23
Postat av: Nina

jasså redan planer på syskon? ;)



han är så gullig och rund!! tänk han fick sin första tand nu och lovis fick inte sin första för allt för länge sen haha :)



måste ses snart, var så länge sen!

2010-02-26 @ 20:29:54
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0