Vad va de jag sa??

Jag visste de!!
Jag har hittat bevis!!
Bevis på att de inte alls är som alla säger, att jag faktiskt haft lite rätt!
Å att alla andra haft lite fel!
Känns bra å kunna bevisa de nu...
Att Noah faktiskt är lik mej oxå, ganska mycke tom ;)
De enda jag alltid får höra är:
- Han är så lik Rickard
- Han är som sin far
Men nej nej...
Se här!!!

De är jag när jag är liten!! likt Noah va? Eller?
Joo ;) Jag tycker då de iaf..hehe..
Så jag antar att han är en mycke bra blandning av oss båda, de bästa av de bästa ;) Tycker de är jätte kul..Måste ju synas på ungen vem han tillhör å vem som är mamman!

Vart ut på stan i detta oväder men de va de värt! Fick äntligen träffa MalinO å hennes lilla söta kille, mycke trevligt :)
Nu måste jag göra massa här hemma, massa tvätt å tvätta, damsuga, laga midda å där emellan mata Noah å umgås me honom..Brukar oftast göra bort sånt på morronen men nu hans de inte för jag sov alldeless för länge :(
Fy på mej!! Nya tag imon! vilket innebär träning oxå!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: nadja

Jag trodde först att det var Noah på bilden ju ;P

2010-02-02 @ 15:53:58
Postat av: Linda

Jooo han är lik dig ;) men det har jag sagt förr också, men bara att han är mer lik Rickard :P

2010-02-02 @ 15:58:40
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: tintti

Oon mää sanonnu, että se on jotenki sun näkönen. Olippa sääki söpö ja paksu pienenä

2010-02-02 @ 16:33:59
Postat av: Emma

Nog ser man vem mamman är :)

2010-02-02 @ 23:12:08
URL: http://mammaemsa.blogg.se/
Postat av: lisa toolanen

Trodde oxå det var Noah först på bilden...=) han e ju faktiskt riktigt lik dig, lika söta..=)

2010-02-05 @ 09:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0