Acceptera mej själv...

Ibland i vissa kläder kan jag acceptera min "nya" kropp, tänka att såååå tokigt är de inte, sååååå "tjock är jag inte"..
Men att acceptera min kropp naken som den ser ut nu, de finns inte!!
Igår va jag å provade klänningar te finmidda, tajta fodral te klänningar å jag blev både lessen å arg på mej själv..
Hur i helskotta kan jag acceptera att jag ser ut såhär? De går inte, de finns inte! Detta är inte jag! Å inget jag ska acceptera..Nu är jag trött, på å bara stirra mej i spegeln, se alla fel..NU måste jag göra nånting åt saken..
Som en klok person sa te mej:
- de hjälper inte att du står framför spegeln å gnäller!
Nej så sant så!
Å nått annat jag fått höra av mina ärliga härliga vänner är ;)
- sussa du är inte tjock du är bara mullig
- du har ansiktet, nu måste du bara få iordning kroppen oxå!
Ja tackar för ärligheten! Seriöst! :) För den här mulliga tjejen måste en gång för alla bli sej själv!!


Kommentarer
Postat av: tintti

Sää oot Sussa aina yhtä söpö ja nätti vaikka sulla ois minkälainen kroppa<3. Et sää niin paksu oo ko sopivasti lihava;)

2010-01-19 @ 14:28:23
Postat av: Angelica

Bestäm dig och ge dig fan på att klara det så ska nog det där lösa sig. Tur att du är fin ändå :)

2010-01-19 @ 21:33:03
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0