Föraningar

Har hela tiden haft en känsla av att de här året kommer de hända nånting...
Tyvärr nånting negativt eftersom att jag haft flyt me livet så länge nu, nångång måste väl turen vända oxå?
Just nu är livet så stabilt, allt är så bra..
Så väntar nästan på att nånting dåligt ska hända...Hemskt av mej kanske...men såhär kan ju inte livet fortsätta, att allt bara flyter på bra, i skön takt, utan bekymmer...eller?
Fick NÄSTAN mina föraningar bekräftade i morse när telefonen ringde...
Tur var de bara ett falskt alarm!!!! Å allt är bra!!
Tackar gud för de, även om jag inte tror på honom...men tror på nånting, men vet inte vad..men jag vet att när de kommer en svår stund, sitter man där å tigger å ber om att allt ska bli bra...Så vem ber man till då?
Ödet kanske? att ödet ska vända? Eller bestämmer man sitt eget öda?
Är de så att varje sak man gör varje steg man tar är ödesbestämt, bestätm i förväg, som ett manus på att så här ska susanna mäki leva sitt liv..Å vem har isf skrivit detta manus?
Ne tankarna är för många nu så snurrar runt i skallen så ska lägga ner detta inlägg innan de blir allt för kocko ;)

Ha en bra dag!!!


Kommentarer
Postat av: Ödet/ bara tessan juh ;)

hmmm.. vad underbart att du tänker på ödet :)tror att man ska undvika tänka tunga tankar som om nått allvarligt kommer att ske,(kasta den tanken långt långt bort)goda tankar attraherar goda saker;)

och DU är värd allt gott min vän :) kramar

2010-01-07 @ 19:16:39
URL: http://lillasysterysters.blogg.se/
Postat av: Nina

jag har bara varit hemma hela dagen idag och jag klättrar på väggarna och sliter mitt hår typ!

2010-01-07 @ 19:43:40
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0