Hääääärligt!

Ja guuud ja vilket härligt väder de va ida, tog en extra lång rutt bara för att jag aldrig ville gå in :)

Jag redo!
Haha, finns en anledning till varför jag inte gillar kameror ses där <-------- ;)

Noah somnar direkt han älskar å åka vagn..Sov jätte länge ute på balkongen oxå, tror vagnen är skön :)


Lite bilder från promenad rundan!
Finns en jätte bra grillplats här! Dit ska jag å grilla snart, finskkorv :)
Skulle helst av allt vela gå ute på isen, men går ju inte me barnvagn!


Ja man blir som lite lyckligare när vädret är så bra som de va ida..Känns som att jag har tusen gånger mer energi å känner mej tusen gånger mer levande..Kändes som vår i luften..Hade velat sitta på en skoter, känna vinden mot ansiktet (skrika av rädsla för att de antagligen går för fort) sätta mej i snön, göra upp en eld, ta fram ett paket me hiilosmakkaraa, grilla den lite knaprig å bara sitta där å njuta..aaaaaah..de ska jag göra, snart, väldigt snart :)
Nått annat som jag oxå ska prova på väldrigt snart de är å ställa mej på ett par slalom skidor, de va ett xantal år sen..lite rädd för hur de ska gå..Man blir ju bara fegare å fegare me åren :S..Men prova ska jag..De värsta som kan hända är väl att jag druttar på rumpan å ger upp ganska fort..Men känner jag mej själv rätt så är jag så pass envis att ner för en backe ska jag ta mej (sen om de är barnbacken vet man aldrig;))
Ser framemot våren :D



Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, vad avundsjuk jag blir! det där ser mycket härligare ut än att sitta inne på ett kontor :)

2010-01-11 @ 19:16:45
URL: http://glittertiara.blogg.se/
Postat av: Nina

jag har inte åkt slalom sen jag var elva och jag skull e ALDRIG våga :)



jag och gustav promenerade med barnvagnen på isvägen förra vintern :)

2010-01-11 @ 20:11:30
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Var tvungen att titta en extra gång på bilden av dig, trodde det var Marika ;)

2010-01-11 @ 22:09:34
URL: http://linatoolanen.blogg.se/
Postat av: Janne

Ibland kan man känna en viss längtan tibax till lule, men inte så ofta dock, 7 år räcka.

2010-01-13 @ 20:39:01
URL: http://jeyar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0