Lider

Mitt bloggande blir lidandet alltid när jag är hemma i Ötå, men finns som inte tid..Massa annat å göra!
Som skvaller å häng me syrran, bus me ungarna :)
Gick in på min bloglovin nyss oxå 184 (!!!!) olästa bloggar..Nee orkade bara läsa mina vänners bloggar dom andra klickade jag  bara "markera alla som lästa" kände at jag orkar inte..Tycker ändå inte dom där kändis bloggarna är så mycke å hurra över bara massa posebilder å inget intressant å läsa ;)

Så sitter hos syrran nu, just avnjutit en go midda me ett glas vin till :)
Nu kollar vi finska melodifestivalen, inget å hurra över där heller..hehe..
Imon tänkte jag hälsa på Emma, jag å Johanna palnerade lite åt de hållet iaf..skulle va kul å se henne, evigheter sen sist! Å så ska jag förhoppningsvis träffa Ulli oxå å hennes lilla :)
Å så kommer Rickard hit på kvällen å hämtar hem oss, men hem åker vi först på månda..Då ska vi svänga förbi Ikea oxå, Noah ska få en matstol..han har provat Almas å han kan sitta ganska bra i den så en sån måste han såklart få :) Min stora kille♥

Ne nu blir de lite soffhäng innan sängen kallar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0