Livsfarlig!

Ja är man lite trött på morronen plus som jag världens virrigaste å glömskaste människa (=livsfarlig!!) så skan man nog inte röra spisen allt för tidigt..För då kan de gå såhär:
= reslutatet av när jag skulle koka Noahs flaskor men la på fel platta å hade såklart en kökshanduk på just den plattan jag av misstag la på..Klantigt!!
Å inte nog me att jag ser in i köket känner att de luktar skumt men tittar inte ens mot spisen utan sitter på facebook!!! haha!!! Först när jag hörde de där poff ljudet av att handuken flammade upp i eld då reagerar jag..
Skriker te Rickard:
- De brinner i vårt kök! slänget handuken i slasken å spolar vatten på
I samma sekund börjar brandlarmet å tjuta..
Ut  från sovrummet kommer en förbannad Rickard, ställer sej på en pall å drar ner brandlarmet..Han tar handuken å slänger ut den på balkongen..
Haha jaa kan som bara skratta åt de nu efteråt...Händelserik morron ;)
Luktar inte så gott här hemma, har försökt å vädra men lukten försvinner inte :s
Å de värsta är att de är inte första gången detta händer mej, lyckats me samma sak en gång tidigare när jag bodde på Örnäset..Ja hoppas jag lärt mej nu: INGA kökshandukar på spisen!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: nadja

men hujja sussa, du måste vara försiktig!!

2010-01-26 @ 13:42:36
Postat av: Angelica

Haha, du gjorde en variant på "en Johanna" med andra ord :)

2010-01-27 @ 18:23:57
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0