Nurse!

Har ju fått en egen liten privat sjuksköterska i namn av min gulleplutt Anna!
Hon har blivit klar me skolan (redan förra veckan), å jag är så stolt över henne! ♥

Så när jag känner mej krasslig?? ;)


Kan tänka mej att hon är en riktigt duktig nurse!
Nu hoppas jag bara (av egoistiska skäl ;)) att hon får jobb snart här i Luleå..För hon får inte lämna mej :(

Firandet av henne börjar ida! :)
Ida med fika ida hos hennes moster, finns säkert massa gott! ojoj ;)
Å imon ska vi klä oss riktigt fina å fara på finmidd, ska bli riktigt kul faktiskt..Göra nått lite annat..Längtar lite ;)
Kul å få piffa upp sej te max, båda kläder å hår, äta gott (förhoppningsvis) å bara umgås me vänner!

I♥U

Fatta att vi kännt varann i mer än 18 år (de är då man känner sej gammal när man börjar tänka så:p)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0