Suck å stön

Dags å skaffa sej ett husdjur tor jag!!
Eller va säger ni??

Är den inte söööööt!!!  ;p
Ne kanske de fulaste jag sett på länge..haha..Ska föreställa nån sorts fisk..Ser mer ut som en gubbe me stor näsa tycker jag ;)
Jajja sånt kul hittar man när man läser nyheterna på aftonbladet :)

Vilket kaos väder å jag som ville gå på stan, hitta en liten mini clip ipod som jag vill ha..Ingen märkvädig men precis va jag behöver te gymmet, trist å gå/springa på bandet utan musik..Å så va den billig 149kr, perfekt!! Å rymms ändå 500 låtar :)..Hoppas vädret lugnar ner sej, så de inte är såhär i flera dar!
På tal om gymmet så känns de, känns hur otränad jag varit :p..Mina lår värker, varje gång jag ska sätta mej på toastolen skriker jag till, så ont gör de! Utan å överdriva, Rickard kallar mej dock för mes för att jag går här hemma å suckar å stönar  meeeen va vet han ;) Så blir en pausda ida, inget gym..Imon tar vi nya tag :)..Hade dock vart skönt å gå av sej värken lite, promma me vagnen men så va de ju de där vädret!
Så muppar inne, hemma..Dock fått städat lite, ordnat i skåp å lådor i köket..Perfekt väder för att göra såna tråkiga saker som man annars inte vill göra..Ordna min garderob vore nästa projekt!

Nu vaknade Noah :)



Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Ja, imorgon kör vi ingen!! :)

2010-01-27 @ 13:09:48
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0