Storfors

Rickard vart ledig idag utan min vetenskap, han brukar inte vara ledig på torsdagar men de va en kul överraskning. Å så hade han även planerat en lite tripp för oss. Åka till Storfors, han hade hört om stället att de skulle va fint där. Själv hade jag ingen aning om vart de låg. Men vi hittade dit! :)

Massa massa bilder från Storfors! (ursäkta kvaliten, tagen me mobilen glömde kameran hemma :S)














Va riktigt mysigt å fint :)
Vi satt ett par timmar ute i solen, sen gick vi även runt där ganka mycke å tittade runt. Fanns massa små undangömda ställen man kunde sitta på helt själv å sola.
Dit vill jag fler gånger! :)




Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

den där lilla killen i stålmannentröja är jag rätt sugen på till frukost

2010-07-15 @ 23:57:28
URL: http://anniehs.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag älskar storforsen! Har varit där massor som liten och stor :)

2010-07-26 @ 11:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0