Tar sin tid

Sitter me fönstret öppet å hör musik som spelas ute i statsparken. Låter jazzigt ;)
Känns lite som utomland när man känner värmen å hör ljuden. Underbart fin dag :)
Inte hunnit njuta av den ännu. Inte tagit mej ut, morgonsysslorna har tagit sån tid idag.
Tror mest de berodde på att kaffet va slut å utan kaffe kan jag knappt starta dagen. Men som tur va fixade sej kaffet å nu är dagen snart på g.
Men ser att just nu när jag sitter å skriver så kommer molnen. Jag hoppas jag hinner ut ett tag. Men nu sover Noah så måste vänta tills han vaknar.
Nå mer är de inte bara å gå å göra som man vill. Nej...




Grattis Alma på din 1årdag!! Moster ♥ dej


Tack Carro för att du viase hur man kan fixa till sina bilder lite :)


Va för första gången i hela mitt liv i Boden igår. Vet att många har haft svår tå tro de, men de är sant!
Jag menar va skulle jag dit å göra? Ligger åt helt fel håll. Oftast åker man alltingen uppåt eller neråt i landet inte åt sidan ;p Men nu har jag vart där oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0