1 vecka

Spenderat nästan 1 hel vecka i Ötå.
Första dan började bra me sol å värme :)

Noah å Alma trivdes bra i varandras sällskap, nu kan dom verkligen leka på riktigt. Även om dom mest bråkade, haha. Drog i varandras kläder, slog på varandra å tog den andras leksaker å tom skrek åt varann ibland. Roligt å se. Fast ibland blev de lite hårda tag å då fick man gå emellan ;)

Vi va till lekparken.
Noah fick guna för första gången. De tyckte han va kul :D

Alma, Thilda å Noah gungar me full fart ;)
Åkte ruschkana

Å Noah körde bil
Säker bakom ratten ;)

Resten av veckan va vädret inte de bästa. Men vi gick på promander, hälsade på Ulli, va hos frissan, babade bastu, åt gott, fick besök av Ulli och av Johanna å va på lite fest på Lördag :)
Å som vanligt glömde jag bort kameran på festen. Fast blev inte så mycke fest för mej, va dit å åt, for hem å nattade Noah å for tillbaka en sväng. Men då va redan alla på lyset å festen i full gång å jag hade tappat fest humöret så jag åt lite till :) Å sen va de gonatt för min del. Alltså va jag ganska tråkig ;)
Jag festfixad




Kommentarer
Postat av: tintti

Söpöjä pensskoja<3

2010-06-08 @ 14:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0