Gammal å grå

Fredag igen!!
Förstår inte att dagarna går så fort, snart är man gammal å grå å vet inte vart livet tog vägen ;p

Haft besök av familjen Asplund/Kummu
Trevligt. Bjöd på bulla å kaffe å de blev godkänt :)
Fick även ett recept på tacotårta av Andreas, ska testa mej på de ikväll = dagens middag :)

Imon är de Personalfest!!
Klubbviken, ska bli kul. Aldrig varit dit ut, så då får man se va de är för ställe :)
Ska till Satta före, så man kommer igång ordentligen. Sen får jag se hur mycke fest de blir, båten tillbaka in till stan går kring 23 å får jag se om de är tack å gonatt eller om jag kasnke orkar gå ut. Vilket vore kul, va ett bra tag sen jag va ut i Lule.


Jag å Satta marknaden 2008 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0