Rea

Finns mycke jag vill ha från rean, spec h&m. ooooh va jag skulle kunna plocka på mej tröjor å linnen.
Men eftersom att jag blivit lite mer smart när de gäller shoppnig, så ställer jag mej frågan:
- Behöver jag verkligen den här?
Svaret bli oftast
- NEEE!
Även om de typ handlar om en tröja för 100kr, men 100kr är  ändå 100kr.
Så blir inte så mycke shopping ändå, vet inte om jag bivit lite snål eller bara insett att ma inte behöver en garderob full mem kläder som man använder 1 gång?
Tror jag blivit smart ;), finns annat man kan göra för pengarna ist.
Men tror jag ska unna mej nånting är ju trotts allt rea, lika å passa på :)

Haft besök av MalinO å Lucas. Busunge han är :) Å trevligt å träffa dom som alltid.


Funderar på att ta en prom, men ser nästan ut som att de kommer bli regn..................

Kommentarer
Postat av: emma

kon du komentera min blogg??:)

2010-06-23 @ 08:50:42
URL: http://wenzi.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag har blivit likadan men lika bra är väl det för föruut la jag alldeles för mkt pengar på kläder :)

2010-06-23 @ 20:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0