Bättre sent än aldrig

Först nu nästan 6 månader efter förlossningen börjar allt me mej att gå till de normala.
Först nu känner jag igen mitt humör, min energi å min lust.
Först nu har jag fått tillbaka de jag saknat i flera månader : VILJAN!
Jag börjar äntligen känna igen mej själv. Å de finns ingen skönare känsla än att känna att allt börja stå rätt till.
Rörligheten i kroppen är tillbaka, är ingen stel orörlig klump längre.
Min mens är som den ska, inga floder som forsan i 2 veckor.
Min energi, orkar å vill göra saker!
Visst har jag ännu kilon å bli av me, men jobbar på de!
Men annars känns allting normal igen, äntligen!
Tror de är den kalla å mörka vintern som gort min "läkning" så extremt långt. De är den som gjort att energin, orken å viljan inte funnits där.
De sägs ju att de tar ca 9 månader, lika länge som man är gravid för kroppen att återhämta sej helt!
Ja de är inge lätt match ;)
Men tänk va lite sol kan göra för både kropp å själ :D




Kommentarer
Postat av: Lisa toolanen

HJÄLP!! 9 månaders läkning, Sussa man får inte skrämmas så där, jag kommer ju att dööö....=)



Håller tummarna att vår sommaren sätter fart på mig då! =)

2010-03-22 @ 11:21:56
Postat av: Linda

Men som du säger bättre sent än aldrig :D Och allt går ;) härligt att du börjar känna igen dig själv snygging :D puss

2010-03-22 @ 17:13:13
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0