Komma bort

Less på snön nu, de kommer ju bara mer å mer :S..
Längtar till sommaren nu!
Sol, värme..
Hoppas sommaren blir lika bra som den va förra året, jag kunde ju inte njuta så mycke av värmen..Gick mest omkring  svettig å klagade över att de va så varmt..Å jag blev överlycklig när de regnade..haha!
Sola, bada, korv, öl, vänner =  en bra sommar för mej :)
Våren kan oxå vara härlig iofs!
Sol, fågelkvitter, rinnande istappar, bast, öl, korv, vänner = vårkänslor = en bra vår ;)
Åker till sthlm på torsda, men våren har nog inte hunnit dit helle ännu.. Va man sett så är de kaos å storm där nere, hoppas de lugnar ner sej annars blir de nog inte så kul..
Men ska bli kul å träffa alla! :)
Å så vill vi ju visa upp våran lilla stolthet för alla!!
Träffa farmor å faster å alla andra goa människor...längtar!!
Ska bli skönt å komma bort lite, komma ifrån vardagen ett tag :) Förstå mej rätt, gillar min vardag men den är ganska enformig ;)
Påtal om de så ser jag nu att de är dags att börja laga middag kl tickar iväg snabbt ibland, de har den gjort idag iaf!





Kommentarer
Postat av: Angelica

Ta med gummistövlar, här är det blött värre! :)

2010-03-01 @ 18:08:20
URL: http://glittertiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0