Luleå

Då va man hemma igen! Hade gärna stannat några dagar till, men alltid skönt å komma hem just för att de är vårat hem. Men bra har vi haft de, verkligen :) Jag hoppas att vi i fortsättningen kan åka ner oftare!!!

Jag trivs där nere, men de är klart de är alltid kul å hälsa på sen vet jag inte hur jag skulle trivas å bo där.
Klart jag funderar på de mycke, mest för att jag ser hur glad Rickard är där nere, när han får vara nära sina vänner. Han lyser upp hela han!
Då funderar jag på om jag kan flytta ner dit för han skull?
Vore de inte för att jag är så himla familjekär, å vill träffa mamma, pappa, syrrorna me familj så ofta jag bara kan så skulle de inte va några problem för mej å ta mitt pick å pack å flytta ner.
Men jag skulle dö av längtan å saknad efter dom :(
Men skulle jag kunna vänja mej?
Jag menar han har länmat allt å alla för min skull när han flyttade upp hit. Jag skulle vela göra desmma för honom.
Men skulle jag bara vara olycklig där nere?
Jag vet inte, många tankar som snurrar nu...........
Jag vill inte känna att jag är den "hemska" tjejen som lurat hit honom, som tvingat honom å flytta. Jag vet ju att ingen tänker så, men ibland gör jag själv de. Ibland känns de hemskt tråkigt. För jag gav honom inget val.
Rickard säger att han trivs här men jag ser att när vi kommer hit efter en sthlmsresa så är han inte samma Rickard som han är där. Jag skulle vela känna att jag kan lämna allt å flytta för han skull. Men kan jag de?
Jag tror tyvärr inte de.........inte ännu..........inte nu....................
Men va gör man inte för kärleken?
Va gör man inte?
..............................................................:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0