Skrtybook

Döpte om facebook igår till skrytbook.
Bara å läsa de flestas statusar så förstår man. De är där folk skriver om hur härligt livet känns, hur lyckliga dom är, hur underbara deras respektive är. Ja de ska mysas me älsklingen å umgås me underbara vänner. De har tränats så duktigt å gåtts ner så mycket i vikt.
Haha ja ibland får man skratta lite.
Ne nu förnekar jag inte att jag faktiskt ibland själv oxå kan skriva "skrytsamma" saker, men inte varje gång, inte hela tiden! Å de finns måtta på de hela. Vissa saker skriver man inte som status. Skaffa en blogg om ni vill berätta allt ni åstakommit, här får man skryta bäst man vill ;)
Å de att man skriver i sin pojkväns blogg, whats up whit that???????? Ok om man inte kommer ses, men om han fast är å jobbar så behöver man inte skriva i bloggen att man saknar honom å älskar honom..
Ne som sagt nån måtta får de vara!!
Bara överdrivet!
Så är jag sur sussa nu? Väntar spänt på komentarer ;)

När jag har lite å göra så blir de å fota Noah

Me pappas hörlurar på


Å mammas solbrills :)



Å jaaa här på bloggen skryter jag massa om min son! ;)

Kommentarer
Postat av: syrran

Hahaa,det är så sant=)=)....Men Noah!!!så söt du är!!!!Moster saknar;/

2010-03-17 @ 07:25:07
Postat av: tintti

Voi, että söpö oranssinokkanen pentu. Aivan ihana<3

2010-03-17 @ 07:40:09
Postat av: Lina

Så söt!! Du har all rätt att skryta om honom!! här i NN har jag de perfekta livet med mina perfekta hundar (som inte alls ätit upp min högra UGG) med den perfekta mannen, de perfekta huset och den perfekta bilen, släng på mitt alldeles perfekta förhållande också...ja å så klart mina perfekta vänner och mitt perfekta utseende och humör.. ;p

2010-03-17 @ 08:27:51
Postat av: Nadja

Jag håller med dig till viss del, såklart när det hänt något roligt så vill man ju kanske dela med sig det med alla, och om man är stolt över något o.s.v. men det får ju inte heller gå till överdrift som du säger =) Då blir det kanske lite tjatigt.. Men det är ju kul när det går bra för andra och för sig själv också såklart.

2010-03-17 @ 09:45:38
Postat av: Linda

Jag tycker folk får skryta bäst de själva vill. Om någon vill göra det så låt dem :) man väljer ju alltid vad man själv vill skriva/göra :) Inte vara så dömande nu gumman ;) Puss

2010-03-17 @ 13:25:17
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag kan inte låta bli att tänka på det av mig (och många andra) flitigt använda uttrycket "alltid stör det ju någon"... ;)Helt fantastisk bild på Noah med hörlurarna, förresten :) kram till er!

2010-03-17 @ 19:47:41
URL: http://glittertiara.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo nu var du faktiskt sur-sussa igen. Bara för att dina statusar bara kan handla om: nu har jag bytt 10e blöjan, nu ska jag mata Noah, nu ska vi ut på en vagnpromenad, nu ska jag natta Noah.... Andra har ett annat liv och kanske vill dela med sig om hur härligt allt känns!! Och bara för att Rickard inte skriver något i din logg. Det är ju jättekul att få gulliga meddelanden av sin pojk/flickvän på facebook ;)

2010-03-17 @ 22:29:49
Postat av: Anonym

Nä,om man helatiden skriver om sin sk "perfecta liv,man ,kille osv,så är nånting galet enligt mig....Har man det bra så behöver man inte helatiden intyga det för andra.....Så sluta med daltandet!!!!!!Jag vet hur det ligger till med många.....

2010-03-18 @ 08:22:01
Postat av: sussa

Kul att folk reagerar :)

Å Johanna vem du nu är Johanna? Ja mina status handlar om Noah ibland, han är ju mitt liv nu. Är man mammaledig så är man ;)

Har inget behov till att hålla på å dalta som den här anonyma här nedan nämner, tycker oxå att man inte behöver hålla på å intyga för andra om saker är bra. Trivs me å hålla sånt för mej själv! Blir för gulligull annars ;)

Ska skiljas på facebook å privatliv

2010-03-18 @ 10:06:17
URL: http://sussnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0