Bekymmer

Ibland kommer jag på mej själv att skriva saker här i bloggen som egentligen ingen ska se.
Kan skriva rader efter rader när jag väl kommer på mej själv att:
- De här kan jag ju inte skriva!
Glömmer bort ibland att de här en blogg, ingen dagbok. Neee utan en blogg som vem som helst kan gå in å läsa.
Så de är inte bästa platsen att lätta sitt hjärta på, men ibland har jag sån lust. Men sen tar jag mitt förnuft till fånga å raderar allt å börjar om eller struntar i att skriva helt. Men de hjälper lite att jag ändå få skriva ner de, de jag egentligen vill klaga över till någon men sällan gör.
Tur att jag har Noah som jag kan berätta allt för, han säger inget till någon ;)
Om mina bekymmer som egentligen är ganska små men för mej är stora. Men som egentligen är helt löjliga å skulle jag berätta så skulle ni skratta ;p
Finns svält å krig i världen å här bekymmrar jag mej om saker som bla några extra kilon å en dålig frisyr. (ja mina små löjliga bekymmer)
Jaaa kan nog skratta åt mej själv idag, igår kändes de värre... men man kan inte alltid vara på topp  ;)

Vissa dagar känner man sej såhär! haha


Kommentarer
Postat av: tintti

No joo on teissä kyllä aika paljon samaa näköä:D

2010-03-31 @ 11:48:13
Postat av: Linda

Jag tror vi alla har våra bekymmer :) som är små för andra men stora för oss själva, så är det. Jag kan alltid beklaga mig hos katterna, de berättar inte heller vidare ;)

2010-03-31 @ 14:24:56
URL: http://lindahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0