Va har jag gett mej in på?

För 9 månader å 7 dagar sen gick jag på semester i 4 veckor. Efter de har jag inte jobbat.
Inte på 9 månader!!!
Men idag ska jag sätta mej där igen, bakom den välbekanta kassan å flippa varor. haha va sjukt!
Jag ska jobba idag!! Nee va konstigt de kommer å kännas.
Minns ju ingenting!! hur ska de gå?
Hoj nervös är jag :S
Hoppas de kommer tillbaka fort.
Orka sitta där som ett dumt frågetecken som måste be om hjälp hela tiden. haha!
Va har jag gett mej in på?
Men va gör man inte när dom ringer å behöver mej ;) klart man ställer upp.
Är ju iofs bara 3 timmar, så blir en liten mjukstart. Om 3 veckor ska jag börja jobba på riktigt, eller iaf hela dagar en helg i månaden blir de då. Behövs lite extra $ ;)

Hoppas kvällen blir lugn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0