3

Dom 3 jobbigaste dagarna ever! haha, fy f*n va de tar på krafterna att flytta. Men nu när jag äntligen börjar se att vi snart är klara så är de absolut värt de. Känns super bra :)
Kommer nog att trivas här!
Är dock väldigt förvånad över att jag inte fått nå träningsvärk, haha. Kanske är starkare än jag tror, för burit saker de har jag. :p

Nu känner jag äntligen lugnet, tar mej ett glas vitt å känner att de inget kvar att göra. Först sen när denna lägenhet är besiktad kan vi sätta upp saker på väggen. Å på tisdag blir de Ikea :)
Far å son sitter just nu i badkaret å inviger den♥

Å VILKET VÄDER DE ÄR UTE!!!!!!!!!!
Synd att man inte hunnit njuta av de.
Å imon ska jag JOBBA..................................uh..............
Inte en lugn stund alltså

Njut av solen, drick en öl eller två för mej oxå ;)
Tjaooo!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0