Morsdag!

Då blir man firad på morsdag för första gången ever!
Ganska nice.
Fått rosor, lunch på stan å  fika på de :)
Å nu står min karl å lagar middag.
Jag klagar inte ;)

Hela helgen har vi haft besök!

Faster å farmor
Micke å Noah


På lördag va vi å bowlade. 1 timme blev 2 för vi hade så roligt :)
Rickard siktar på strike :p
Micke va stolt för han fick flera st
Faster tyckte de va roligare å mysa me Noah
Å Noah tyckte de va kul å titta på
Martin väljer största klotet
Resten vet inte va dom gör :p
Å jag va inte sämst ;)


Snart är de trevliga slut, för alla ska åka hem. Å vi blir "ensamma" här hemma.


Btv så gillade jag inte schlager vinnaren, en låt som fastnar visst men irriterande röst. Gillar inte såna "speciella" röster, de ska låta rent å fint ;) Men den kansek växer........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0