Skit unge

Blivit mycke promenerande nu i de varma fina vädret. Känns som inte ens jobbigt som de annars kan göra,  bara skönt. Skulle kunna gå hela dagarna....eller inte, men 2 timmar om dan känns helt ok ;)
Å spec nu när jag hört dom dåliga nyheterna angående Helx kortet oxå, less man blir! Så inge mer gym för mej då antar jag........... :(...suuuuuuger

Noah äter dålig nu när de är vamrt. Vill inte ha varm mat.  Men typ majkrokar, dom gillar han.
Spec när han får äta själv.

Skit unge ♥

Å i helgen kommer jag längte hem till Ötå. Där Tiina me familj oxå ska vara, å vi kan inte åka för R jobbar :(
Eller jag å Noah kan ju åka men blir som stök å bök....
Saknar dom, saknar alla där hemma!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0