Vem går hem med vem?

Jo jag lever efter flytten ;)

Va på Ikea igår.
Hade planerat så bra inne i mitt huvud saker jag vill ha. Men såklart så fanns de inte såna saker.
Har fått för mej att jag vill ha ljusgult i badrummet. Hittade bara en matta som va rätt färg, inget duschdaperi eller handukar dom var för pippigula. Så fick bli mattan bara.
Ville ha matta till köket å vardagsrummet, men inget som föll mej i smaken. Så vi blev utan. Fanns inga turkosa kökshandukar för vill nämligen ha turkost i köket. Ingen vit fin tvbänk heller fanns de. Så ne mina drömmar blev inte verklighet riktigt ;p
Vi fick iaf me oss en bokhylla, soffbord, lite kuddar till myshörnan i sovrummet, lite levande blommo,r (vet inte när jag senast haft levade blommor får se hur länge dom överlever) å annat småtjaffs.
Nytt  Ikea försök snart. Ska även på lagerhause idag å se om dom har nått roligt.
Kanske kika på tvbänk på EM möbler?
Ja jag vet inte, vet bara att jag vill ha ordning å reda NU! ;)

Myshörnan i sovrummet. Utsikt till bla Allstars kön där kan jag sitta me kikare å spana på vem som går hem med vem. haha!!

Överlevet utan tv nu i hela 5 dar!! Inte saknat de så mycke, mest på kvällarna timmen innan läggdags å igår saknade jag Despo riktigt mycke :s Men har börjat läsa en bok ist för att glo tv, känns vettigt(?)
Å så hänger jag inte riktigt me i hockeyn nu heller, men de är tur de finns folk som håller mej uppdaterad :D

Jajja hopas på sol å värme idag, är som första dan jag har tid att gå ut å njuta. Är så blek så blek, nog aldrig vart såhär blek :s



Kommentarer
Postat av: nadja

jag lovar att hålla dig uppdaterad =)

2010-05-19 @ 19:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0