Back to life

Idag börjar verkligheten igen, tillbaka till jobbet!
Eller min verklighet är ju Noah. Fast de blivit lite mer instängt, lite mer bara vi 2 eller vi 3. Så nu blir världen lite större för både mej å Noah. Han börjar på dagis, nya människor, nytt ställa. Jag börjar jobba, samma gamla människor, samma gamla Willys ;)

Gårdagen gick bra iaf. Dagisfrökrarna trodde inte de skulle bli några problem för Noah. Han va så glad å duktig å jag blir så stolt över honom för de första han gör till kända som okända människor är att han bjuder på ett stort leeden!
Han lekte på, drog fram leksak efter leksak.
Men vi får se hur de blir sen när man han ska lämnas där själv....

Tror de är bra för barn att gå på dagis, ju förr desto bättre nästan. Dom sa de oxå på dagiset att de är lättare för 1åringar att börja än för dom som börjar närma sej 2år.
Förstå hur mycke dom nytt dom lär sej, hur mycke nytt dom får prova på, hur mycke dom utvecklas, hur mycke roligare de är för dom att leka me andra barn än att vara hemma me mamma hela dagarna. Hur mycke jag än försöker aktivera Noah å leka me honom så är de ändå inte samma sak. Finns saker som bara andra barn kan lära honom. Å när han tittar på dom andra barnen så lär han sej, se å lär :)
Tror barn behöver dagis! Å jag är riktigt glad över att vi beslutade oss för att sätta honom på dagis ändå såhär "tidigt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0