Blixtrar å dunder

Upptäckte precis att kl bara är strax efter 12 å jag har redan hunnit me tusen saker.
Fört Noah på dagis, handlat, städat, hämtat Noah från dagis, lagat å ätit lunch, städat lite till.
Effektiv dag, I like it :)

Denna vecka har jag verkligen fått uppleva hur de är att vara tillbaka på jobbet å samtidigt försöka sköta saker här hemma. Iofs har Rickard varit hemma denna vecka vilket har underlättat en massa å han är även hemma nästa vecka. Så har sluppit de här me att sköta Noahs dagis å laga mat. tur!!
Blir nog värre sen när han oxå jobbar, när man vissa dagra måste stiga upp kl5 på morgongen bara för att hinna me allt innan jobb.
Så visst tillbaka till verkligheten är jag me dunder å brak!
Man ska ta vara på tiden hemma, passa på å njuta å göra alla saker man vill göra.
För nu finns de inte en chans att jag har tid me nånting! Bara när jag är ledig så....kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0