Kusinerna

Tror Noah saknar sin kusin.
Han går å säger ama ama hela tiden, jag får de till att han säger Alma ;)
Dom hade då så mysigt när dom va hit å hälsade på.


Hela gästrummet va en enda stor säng när vi bäddat fram bädsoffan å luftmadrassen å de tyckte dom va kul.
Hoppa i sängarna :)
Man ser att dom tycker om å leka me varandra!

Annars då?
Helgen har gått fort. I jobbets tecken.
Igår va vi å hälsade på Linda å Andreas på lite födelsedagsfika, gott :)

Nu ska jag städa.....igen....
Noah är galen på att stöka, saker öööööverallt å vagnen drar in massa grus.

Bye!

Kommentarer
Postat av: malino

hej, jag vet inte vilket av dom två mobil nummrena jag har som är de rätta, kan du messa mig de =)

2010-11-23 @ 20:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0