Man är som man är...

....när man är mamma!

Finns nästan bara fördeler me dagis sen finns de några töntig nackdelar som jag tycker är trista, ex:
- Vissa dagar ser jag Noah bara 2-3 timmar om dan.
Som idag så går jag me honom till dagis lagom till lunch, Rickard hämtar honom vid 17 å jag är hemma från jobbet vid 21 tiden å då ligger Noah å sover :( Vilket bara ger oss några timmar tillsammans nu på morgonen.
- När man lämnar honom på dagis har han så bråttomt iväg att han inte ens hinner vinka hej då (vilket iofs är bra) men som mamma tänker man "jahapp så mycke bryr han sej om mej"
- Han har blivit mer farsgris än morsgris, nu känns pappa så jätte viktig!
Eller så är de bara att vi kanske blivit lika viktiga nu, förr va de bara mamma mamma som gällde. Å de är klart de känns för mej när han ibland heller går å kramas me pappa än me mej. Fast samtidigt är de så mysigt å se far å son tillsammans, men ja ni som har barn fattar, men bli lite avundsjuk ;)

Mot dagis igen då!
Är glad över att han trivs där, verkligen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0