Morgon stund

Upptäckt en till sak som förändrats me mej själv.
Jag stiger upp nästan 2 timmar innan jag ska börja jobba!
Förr vaknade jag så att jag bara fort skulle hinna slänga på mej kläder, fixa mej å stessa iväg. Men nu har jag insett att de är ganska skönt å vakna tidigt så man hinner dricka lite kaffe å ta de lite lugnt, hinna vakan ordentligt.
Är detta oxå en fas in i vuxenlivet? ;)

Va skön första dag på jobbet igår, hela tiden nått å göra men samtidigt inte för stressigt. Sånt tempo gillar jag, får inte bli segt, då går tiden sakta.
Men vilken lycka de sen de är å komma hem till sina 2 underbara killar som man inte sett på hela dan.
Man blir så glad av att se att Naoh blir så glad av att se mej, upp i famnen å gosa å kramas ville han så fort jag kom in genom dörren. De är lycka!


Kommentarer
Postat av: Linda

åh vad mysigt, förstår känslan när du möter honom när du kommer hem :)

2010-11-03 @ 09:18:39
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: susanna

Jag brukar alltid försöka stiga upp 1½-2 timmar innan jag börjar. Grymt skönt och hinna ta det lugnt lite på morgonen :)

2010-11-03 @ 09:43:34
URL: http://sussu35.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0