Liten är stor

Inga leksaker är roliga nog, Noah har massa nytt som han fått när han fylt år (trodde innan att han va less på sina gamla) men ändå så är andra saker mycke roligare att leka me.
Tex en tom guld fågeln kyckling låda. Den lekte han minnsan me heeeeela dan å tyckte de va hur kul som helst.

Så inte behöver man lägga ner dyra pengar på leksaker, ge ungarna en tom låda å leka me, funkar galant ;p

Har haft besök av Martin å Jannice, dom sover över en natt.
Vi gick på stan en snabbis, surrade messa goja å smakade några drinkar. Trevligt trevligt :)
Hittade en bild på dom på face som jag snodde :)



Idag fick vi de efterlängaade brevet på posten, Noah har fått dagis plats!! :)
Så den 1 november börjar våran stora kille på dagis ♥

Å denna mamma kommer vara nervös, är de redan. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kyckling som är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 23:31:51
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Jannice

Oli ihanaa olla siellä. :) Ikävä teitä jo!

2010-10-15 @ 12:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0