Schema

Igår satt jag å skrev schema på hur Noah ska gå på dagis. När han lämnas, vem som lämnar, när han hämtas å vem som hämtar. Tjorvigt va de men de blev bra tillslut, tror jag :)
Fick även mitt eget schema, börjar jobba om 2 veckor!!!!!!!!
De såg rätt lugnt ut nu ända fram till jul, jobbar ganska sköna tider å ganska mycke kolonial så de blir inte bara kassa. Känns kul å börja jobba igen :)
Noah fick va me mej på Willys medans jag fixade me mitt schema, han charmade alla tjej som just då hade rast, min lilla gullunge. Inte nog me de sa va de en kvinna ute på stan som stannade till å sa att han är då så söt. Man blir ju så glad när man hör de, även om jag tycker att han är finast å världen å inte bryr mej ett dugg om om nån skulle tycka han va ful. Men som sagt alltid kul å höra att ungen är söt :)
Va förbi Linda me familj igår oxå. Noah hade fullt upp me att busa me Felicia å en hund, han tyckte hunden va liiiiite halvjobbigl sådär ;) men Felicia va rolig, snart kan dom börja leka på riktigt när hon växer till sej lite.
Idag kommer Jannice å Martin till stan för en dagstripp.
Å eftersom att jag å Noah haft sovmorgon idag (vaknat 8.40!!!!) så är de dags för oss att göra ett ryck nu.
Kämppa kuntooooon! ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad kul att du ska ha kolonialtider också :D då får du köra läsk med mig, jag är alltid själv ;) och noah är ju bara för söt :)

2010-10-19 @ 20:16:56
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0