Torsdag

Åh hur ska de gå för mina kläder! Har fått sålt ganska bra men bara dom billga, så de ger inte mycke hade velat få sålt mina jeans! Lee jeans för 4 euro ett ex på va jag säljer. Aja de går som de går, men hade vart kul me en extra slant. Nåjaaa....

Noha har varit sjuk oxå så nu har man suttit inne i 2 dagar å inte kunnat vara nånstans, tråkigt å typiskt att han just ska bli de när man är här.

Får se om vi åker hem imon? eller lördag morgon, ingen som vet....Beror på min karl, som jag förövrigt saknar som bara den!! Men vi har kommit överens om att de är bra att vara ifrån varann ibland, hinna sakna. Då inser man hur mycke man verkligen tycker om varann oxå :)

Aja de va allt för mej, bara en liten update så ni vet att jag lever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0