Hohooo....

Min lördag alltså, va ska jag ens säga om den.
De är nog den värsta natten jag haft me Noah.
Han somnade i tid men vaknade igen vid 23, gav honom medicin (han har tänder på g) han somande om.
Sov rätt bra i 2 timmar, men just när jag skulle somna då vaknade han, han somnade om å vaknade me typ 10 minuters mellanrum. Varje gång jag höll på att somna då vaknade han till.
Vid 3 på natten gav jag upp, tänkte att ne nu ska jag inte ens försöka sova ingen, väntar på att Rickard kommer hem ist.
Rickard kom hem å då blev de riktigt illa. Noah skrek i 1 timme, helt otröstrlig! Så jag värmde lite välling åt honom å gav honom medidin igen. Efter de sov han bra. Så jag fick sova från 4.50 (kollade jag senast på kl) till 6.30.
Jippieee!! kände mej hel mörbultad när jag vaknade, röda ögon, såg suddigt, ont i kroppen. Som en riktig jä*la baksmälla! hohooo...men de va bara att gå till jobbet
Jag hade nog missuppfattat detta, trodde de va babytiden som skulle va jobbig å inte nu när han börjar bli 1år?
Vad händer?!

Kommentarer
Postat av: Lina

hoff, det lät inte alls skoj. Själv käns det som att jag har allllllt för mycket tid att fördriva och inget spec att fördriva det med..borde nog passa på å chilla med en bok och bara njuta.. HOppas du får en fin söndag :)

2010-09-26 @ 13:00:03
Postat av: Josefine

hehe...bebistiden är lätt egentligen..nu kommer tänder, den egna viljan o frustrationen när ingen förstår vad dom vill, när dom inte får som dom vill o challan hade lite sömn svårigheter kring den åldern..ville typ vända på dygnet o somna först elva halv tolv..alla barn är ju olika men ett års trotsen är ganska jobbig! :/

2010-10-23 @ 12:36:19
URL: http://emjowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0