Inte bara en men två!!!

Igår fick vi inte bara en utan två glada nyheten, den ena bättre än den andra!!
Den först kan jag berätta, de är ett Rickard fick mer jobb på Ica, mer timmar å bättre tider vilker gör att han får sluta tidigt på eftermiddagen ist för att alltid vara hemma först efter 19 på kvällen. Vilket för de första är jätte kul för oss alla, Noah hinner va me pappa mer å jag slipper äta middag ensam varje dag.
Spec skönt när Noah börjar på dagis slipper han vara där hela dagarna, utan då kan Rickard hämta honom när han slutar. De är nog de som gör mej mest glad :) Haft lite bekymmer om de där just att Noah får så långa dagar på dagis, men nu löste de sej!
Den andra nyheten berättar jag inte, vet inte om jag får berätta så därför gör jag inte de. Men de är riktigt bra ;)

Idag vaknade jag me ont öga å inte så jag brukar ha när jag har allergi utan nu kännns de helt annorlunda. Så jag misstänker ögoninflamation å de smittar!!!! :(
Så ska till läkarn senare idag....



Kommentarer
Postat av: linda

fy vad elakt. NU BLEV JAG SJUKT NYFIKEN ;)

2010-09-10 @ 09:16:36
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Mia

Är ju fast anställd på Rusta men jobbar extra på Lindex när jag kan=)...Vilket inte blivit så mkt på sesta tiden..Har jobbat över heltid i princip!Så liiite ledig måste man ju vara=)!!Kram

2010-09-11 @ 18:01:38
URL: http://miahh.blogg.se/
Postat av: Li Granström

nalkas det bröllop eller??

2010-09-15 @ 08:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0