Skratta eller gråta?

Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta åt min unge som hittar på massa bus.
Han följer efter mej som en svans, vart jag än går å vad jag än gör så kryper han efter mej.
Får inte ens skita (ursäkta) ifred eftersom jag inte kan stänga dörren å lämna honom utanför, ne han står å klättrar på mej även då. Desamma gäller när jag ska äta, även om han precis tryckt i sej en jätte portion me mat så står han å tigger när jag äter, ska smaka på allt å bara ha å ha.
Han river ner saker tömmer lådor lyssnar inte på om jag säger - NEJ!
Ibland så jäklas han bara ännu mer när jag säger nej, å ger mej blickar som skulle kunna döda.

Så nuförtiden "bråkar" vi ganska ofta. Tänka sej att gör de me en liten 1åring!
De tur att han är söt aif ;)

Han är så söt när han busar att de är svårt å bli arg. Man vill bara skratta åt honom. Men han måste lära sej att inte röra sånt han inte får röra, inte bitas å rivas. Så va gör man?
Är hård, säger ifrån samtidigt som man bara vill pussa på honom för han är så go!
Å go kan han vara, han kramas å pussas å myser jätte mycke nu å de gör mamma lycklig :D



Kommentarer
Postat av: tintti

On se hyvä että Noahankii on tullu vähän vauhtia. Ootappa sittenko se lähtee käveleen:).

2010-09-15 @ 17:06:31
Postat av: Linda

Ja sakta men säkert knappar hon in på Noah ;) hihi. Kul det var att se er idag. Puss

2010-09-16 @ 23:08:07
URL: http://lindahk.blogg.se/
Postat av: Nadja

Men vilken buse du har! Han är så otroligt söt, kan förstå att det är svårt att vara hård mot honom. Lilla guldklimpen :)

2010-09-18 @ 08:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0