Fort

Mina lediga helger går alltid för fort.
Men de är väl tur att jag har nått å göra :)
Fredagens after work va trevlig, dock va inte kulturenshus de bästa stället, va ganska dött. Maten va helt ok men kunde vart bättre (tror jag är kräsen när jag vant mej vid pappas alltidså  underbara buffe/mat då blir förväntingarna höga)
Igår hade jag å Noah en riktigt slappar dag, vi powernapade i 3 timmar. Gick å handlade taco grejer på Willys.
På kvällen bjöds de på taco då Annie å Bella kom hit. Skön kväll, alla va lite sega dock men ändå skönt å bara vara :) Fick även en liten tår i ögat när Annie lämnade chockbeskedet att hon flyttar ner till Göteborg så snart. Visste att hon skulle flytta men inte redan nu. Kommer saknar henne!!! ;(
Idag vet jag inte vad som händer. Känner mej grymt rastlös, funderar på om jag ska börja städa...
Eller om jag ska klä på Noah å ta mej ut på en prom så han frå sova i vagnen.....
Dont know what to dooo!
Tror jag lägger Noah i sängen å lägger mej själv på soffan. De är de söndagar är tillför för att göra absolut ingenting ;)






Kommentarer
Postat av: Karstenlinn

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-10-25 @ 08:11:28
URL: http://karstenlinn.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0