Ny dag

Igår va inte min dag.
För första gången på väldigt länge ville jag gå hem från jobbet. Kändes jobbigt å sitta där me sitte falska leende å försök till att se glad ut. Tror inte jag lyckades så bra. Saken blev inte bättre av att varannan kund gnällde å klagade på nånting.
Ny dag, nya tag!
Fredag idag :)
Önskar bara solen hade orkat titta fram lite, börjar först kl16 så hade funnits tid till att vara ute.

GB glass pear dream
Denna smakade jag igår, fantastikst god! Mycke goare än orginalet me vanilj, inte tyckt att själva vaniljen varit så go i daim glassen. Men denna me päron va jätte jätte go. Kommer jag att äta fler gånger! :) Rekomenderar!!







Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Åh, ja! Den är svingod! Har ätit flera stycken redan, måste nästan komma och handla en av dig nu ;)

2011-04-10 @ 14:40:36
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0