Utmärkt!

Vem ger tanter rätten till att blänga på mej när jag ger en liten skvätt coal i ett gals till Noah.
Jag ser nog dom dömande blickarna bland just TANTER när man är ute å fikar på stan.
Men vem ger dom rätten?
Tror dom att de är nånting som sker varje dag?
Gör de mej till en dålig mamma i deras ögon som låter min son få lite gotta då å då? får jag så får väl han eller?
Är de bättre att han sitter där å inget får, blir lessen å irriterad för att han får suga på nån torr tråkig babymat?
Hur va de på deras tid? Fanns väl för fasiken inte ens tandborstar å andra hygiensaker, säkra barnvagnar, bilbarnstolar. Hur va de på deras tid? hur överlevde dom?
Ne jag ger Noah gotta, 1 gång i veckan får han äta lite godis, dricka lite läsk/saft. Å de står jag för!!
Så tack alla tanter för att ni bryr er men min son mår aldeless utmärkt å han har de toppen!

Å tack tant Anna för idag för att du är toppen!!

Kommentarer
Postat av: Carro

åh vad roligt att höra, (:



Själv tycker jag du har väldigt underhållande blogg, speciellt det senaste inlägget om tanterna med även när du skriver om dessa bittra arga kunder du råkar ut för på willys, (: då får jag mig ett skratt eller två. kraaam.

2011-04-18 @ 07:53:48
URL: http://carolinkummu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0