Lite gör mycket

Måste klaga lite!
Att så "lite" kan förstöra ett gott å piggt humör.
Nu hatar jag att tvätta ännu mer.
Skulle gå ner till tvättstugan när jag bara hann ut från lägenhet då sprack en fullproppad klädkorg å alla kläder hamnade på golvet ute i korridoren. In fort å hitta nått å sätta kläderna i, hittade en ikapåse som tur var.
Plockade upp kläderna å gick till hissen med en påse som väger väldigt mycket bara för att mötas av en gubbe i hissen som säger att hissen inte kan användas på ca 30min. ÅÅÅ! Tur de finns en till hiss tänker jag då, tar den bara för att komma ner å se att dörren är låst emellan korridorerna så tar mej inte in i "våran" korridor där tvättstugan ligger för jag har ingen nyckle med mej. Bara att ta ute vägen, plumsa i ca 2dm snö i tygskor å Noah utan varken mössa eller jacka. Tur de bara är 5meter till nästa dörr.
Men att jag va less!!!
Hooohoo...

Nu ska vi äta lite lunch å ta en snabb sväng på stan å säga hej till Linda å handla lite mat. Ska göra egengjord pizza idag tänkte jag :)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0