7

Idag är 7de dagen då jag inte gått ut ur lägenheten. Bara varit hemma i 7 dagar.
Igår va jag alldeless för trött/sjuk för att orka bry mej, sov mest hela dan. Idag börjar liiiite liiite energi komma tillbaka så pass mycke att jag orkat plocka undan lite här hemma (varit ett bombnedslag). Men känner fortfarande mej sjuk å som tempen visade så är jag de oxå, feber ännu å förkyld :(
Samtidigt som jag inte orkar göra nånting så blir jag galen av tanken att inte va frisk!
Om inte annat så vill jag jobba ihelgen!
Funderra hur jag ska göra me morgondagen, jobba eller inte? just nu lutar de mot inte.......
Idag måste jag gå ut iaf, ska hämta Noah från dagis så han inte behöver vara så sent (hämtar R honom då är han inte hemmma förrän vid 18tiden), är ju trotts allt fredag.
Så om nån från jobbet ser mej på stan så vet ni varför ;) vet hur snacket kan gå annars....
- jag såg sussa på stan!!!
- är inte hon sjuk!!!
- va gör hon på stan??!!
haha typ så :p

Ne ska ta å äta lite lunch, knapra nån tablett, lägga mej i soffan, sova en stund sen hämta hem Noah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0