En sak

Har bara en sak å säga idag:
- De är inte alls kul att vabba!

**********************************************
Ca 30m min senare

Ok har lugnat ner mej lite nu, men är så otroligt trött på att vara hemma me en sjuk Noah hela tiden. De är verkligen ett STORT minus me dagis, alla dessa sjukdomar. Kul å vabba varannan vecka....typ!
Sen känns de så dum tå sitta hemma å klättra på väggarna när man själv är pigg å frisk.
Nåja de är väl såhär de är att ha barn på dagis, för jag verkar ju inte vara ensam om de. Så de verkar ju inte som att Noah är extra känslig å blir sjuk för inenting. Allt är dagis fel :p
Aja imon är Rickard hemma iaf....




Kommentarer
Postat av: Nina

Lovis har snittat ungefär två ggr/4 dagar i månaden sen hon började på dagis. det är verkligen inte roligt och vi har hittills inte haft en månad då båda haft full lön :( så det märks i plånboken också, plus att man själv blir smittad! ja nu fick jag också gnälla av mig lite ;) krya på er!!

2011-02-24 @ 08:49:04
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0