Hes gone...

Måste verkligen skriva av mej nu.
De kommer ändå snackas om detta så spela roll....
Jag är så otroligt less på Rickard!!
Igår va verkligen sista droppen.
Jag ville inte lyssna på nånting han hade att säga,
jag orkade inte ens titta på honom.
Jag förstår inte vart han får allt ifrån.
Hur han kan ha en sån attityd att han är störst, bäst å vackrast!
Jag ville bara skrika åt honom att lägga va!
Pinsam är han!
Visste väl egentligen från första början att han va som han va.....
Så igår stack han!
Han lämnade oss.....
Äntligen! känner jag väl nu efteråt....
De va tur du lämnade Bigbrother huset Rickard för du va en pain in the as!!!
Ni som kollar BB förstår nog va jag menar, jobbig kille.
JEEEJ!



Kommentarer
Postat av: nadja

men herregud jag trodde du menade din rickard först.. blev helt chokad tills jag läste dom sista raderna ;) haha.. där lurade du mig iaf.

2011-02-28 @ 12:09:52
Postat av: tintti

Hyvä Sussa!

2011-02-28 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0