Måste ha, måste få!

Ne nu vill jag åka till Ikea!
Rickard hade fixat i ordning i Noahs rum igår, fört dit hans säng å byrå å alla leksaker (som förut stått inne i vårat sovrum). De börjar väl likna ett barnrum men måste fixas lite me mattor, lampor å annat. Tråkigt när vi inte bor i eget för då kan vi inte måla å göra om de på riktigt, men vi får göra så mycket som de går :)
Hittade lite roliga saker jag vill ha från Ikea.



Så blir Ikea väldigt snart!!!
Vill ha like saker till mej själv oxå. Bla en liten stående hylla/byrå till hallen, nån fin stor spegel å en vägglampa.
En vit lite större byrå till sovrummet oxå.
Typ nån sån här :)

Är på shoppinghumör!!
Tur jag har 3 paket å hämta ut 2 från h&m å en från yvers :)
Ska slänga på mej lite kläder å gå å hämta dom nuuuu, minns inte va jag beställt ;)

Hej då!!

Kommentarer
Postat av: Nina

jag är också väldigt IKEA-sugen, det får inte gå för långt mellan gångerna för då blir det så dyrt! ;)

2011-02-17 @ 20:28:04
URL: http://ninasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0