Otroligt!

Har sovit hela 6 timmar i sträck inatt!!!!! för mej är de helt otroligt.
Så skönt å vakna första gången å se på kl att den är 05!! Annars vaknar jag 1 gång i timmen eller åtminstone varannan timme, de är jobbigt.
Vet inte om de har å göra me att Noah faktiskt sov hela natten i egen säng, annars så somnar han bara där men så fort jag går å lägger men så vaknar han å vill bredvid, men inte inatt. Mysigt å ha honom bredvid, men jag vaknar av minsta lilla, direkt han rör sej, direkt han gör ett minsta lilla pip. Medans Rickard inte märker nått å sover som en stock märker jag allt å vaknar hela tiden.
Helt sjuk hur man vänjer sej å klarar sej me lite sömn egentligen. Enda sen slutet av graviditeten från ca 7 månaden tills än idag så sover jag inte hela nätter. Å de är inte så att jag inte kan, de går bara inte......
Förhoppningsvis börjar Noah sova i egen säng nu så kanske de blir bättre!

Torsdag-Månda har gått helt sjukt fort. Haft faster Therese här hos oss. Hon å Noah har gosat å busat :)
Vi har gått på stan, ätit gått, sett film å bara varit å haft de bra! Va ledig alla dagar förutom söndagen då jag kände att lite pengar måste de tjänas :)
Va på BVC me Noah på måndag, 3 månader sen vi va sist. Han hade vuxit hela 4cm, vilket syns, har märkt att han blivit längre å att strlk80 börjar bli lite litet. Stora killen! Som egentligen inte är så stor, som är min lilla babys :)

Äntligen har vi fått garageplats oxå!!!!! Nu slipper vi flytta bara pga av de :) Har inte riktigt varit värt å lägga ut 90kr om dagen dom dagarna då Rickard är ledig......Blir en ganska stor slant varje månad.....

Ne nu ska jag gå å fixa mej, jobb 9-18!

Bye!!

(skulle lägga upp bilder men de gick inte :S)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0